Program za skladiščenje artiklov ali materijalov, ter pripravo naročil.


Večina današnjih podjetij iz različnih panog potrebuje skladiščenje artiklov ali materijalov. Pri skladiščenju pa se je potrebno soočiti z določenimi problemi glede evidence in optimizacije. Pri teh opravilih vam mi lahko zagotovo pomagamo, znižamo stroške ter povečamo natančnost skladiščnih procesov.

Cilji rešitve “program za skladiščenje” :

  • zmanjševanje napak
  • kompleten nadzor – sledljivost
  • sprotno spremljanje količin
  • znižanje stroškov
  • digitalizacija dokumentov
  • optimizacija priprave naročil – hitrost, natančnost
  • sledenje vsem specifikam izdelkov (datum, šifre, teža, …)
  • priprava naročil s pomočjo naprav s podporo branja barkod

Pozicije izdelkov in priprava naročil

Prva stvar pri skladiščenju je zagotovo pozicioniranje izdelkov na optimalno pozicijo, glede na parametre izdelka. Pri pozicioniranju moramo najbolj biti pozorni na čim hitrejše nabiranje za pripravo naročil (predvsem pri online prodaji). Ravno zaradi tega vam ponujamo sistem, ki vam olajša vsa omenjena opravila.

V naši rešitvi lahko z lahkoto z mobilno napravo zamenjate pozicijo izdelka, si pogledate frekvenco prodaje vsakega izdelka, najdete izdelek v sitemu glede na pozicijo, mu postavitve višjo prioriteto pri nabiranju ipd. Prav tako vam v naši rešitvi “program za skladiščenje” ponujamo avtomatsko vodenje pri nabiranju naročil glede na pozicije in prioritete pozicij z mobilnim skenerjem. To zmanjša možnost napak pri nabiranju (opozarjanje pri nabiranju napačnega izdelka), prav tako pa kar se da optimizira hitrost nabiranja naročil.

Program za skladišče si kreira pot po kateri bo zaposlenega vodil po skladišču, glede na način nabiranja (način je seveda odvisen od vaših polic, velikosti izdelkov, prioritet,..), katerega vam tudi mi svetujemo glede na vaše zahteve oz. tip poslovanja. Način nabiranja je lahko po segmentih (katerih velikost lahko določite glede na tip vaših polic), po sledljivi poti (recimo v obliki kače), lahko pa je način čisto poljuben oz. naključen.


Kartica izdelka

Pri veliki večini prodaj izdelkov se boste zagotovo soočili z vodenjem evidenc o količini izdelka. Če gre za spletno prodajo ima veliko spletnih rešitev – CMS (npr. PrestashopWooCommerce,…) lahko “problem” v sledenju količin oz. ga sploh nima. Velikokrat se lahko zgodi da se količina odšteje dvakrat, ko to hočemo le enkrat, se sploh ne odšteje ipd.

Pri tem smo za vas t.i. “Kartica izdelka”, ki je preprosta programska rešitev za skladiščenje in vam naredi podroben seznam za vsak izdelek posebej, kaj se je dogajalo s količinami izdelka glede na datum in uro.

Naredi kompleten seznam, kjer vključi vse vaše dokuemnte (npr. naročila strank, inventure, dobave itd.). Prav tako preračunava količino izdelka glede na prirejen seznam, kar je veliko bolj pravilno, kot enoten podatek o količini izdelka. Preračunano količino nato če pride do napake vašega CMS sistema (napaka je lahko zaradi samega sistema, raznih dodatkov ali katerakoli druga) popravi v podatkovni bazi in vas o tem obvesti.


Avtomatsko tiskanje dokumentacije

V sklopu aplikacije je dodana tudi funkcionalnost avtomatskega tiskanja transportnih dokumentov.

Zakaj bi to potrebovali ? No pa poglejmo …

AdSoft Ideja

Vsaka spletna trgovina je na voljo 24 ur, kar posledično pomeni da se naročila lahko naredijo zjutraj, popoldne ali pa celo čez noč. Če naročila odpošljemo recimo popoldne ob 15h, z nabiranjem teh pa začnemo recimo zjutraj ob 7h pomeni da med 15h popolde in 7h naslednji dan obstaja 16h ur ko lahko stranke naredijo naročila.

To pomeni da morajo zaposleni naslednji dan ko pridejo najprej natisniti dokumentacijo za transport naročil, kar lahko pomeni veliko zamudo…

Potrata časa AdSoft
“Čas je dragocen”

Zato imamo za vas pripravljeno rešitev, ki v roku nekaj sekund ko nekdo naredi naročilo na vaši spletni trgovini avtomatsko natisne vso potrebno dokumentacijo za transport (prilagajanje na določena pravila in izbranega kurirja). To pomeni da ko zaposleni pridejo zjutraj ob 7h lahko takoj pričnejo z nabiranjem naročil, saj imajo že pripravljene dokumentacije.

Naročila moramo pa seveda poslati čim prej in si ne moremo privoščiti izgubo časa v kaj drugega kot pripravo naročil, saj so nam stranke na prvem mestu, je tako ?

AdSoft priznanje

Funkcionalnosti je v sami rešitvi še veliko več, prav tako pa se dodajajo vaše ideje, zahteve, specifike modularno in prilagodljivo zato če vas opisana programska rešitev za skladiščenje zanima vam jo z veseljem brezplačno predstavimo tudi v živo v vašem podjetju. Prav tako če imate kakršno koli dodatno vprašanje nas prosimo kontaktirajte preko spletnega obrazca, nas pokličite na tel. št. 070 / 578 – 770 ali nam pišite na e-mail: [email protected]